Copyright © 2017. All Rights Reserved

Всичко за Фъстъченото масло, което трябва да знаем

8 септември 2018
Всичко за Фъстъченото масло, което трябва да знаем

Защо американците са луди по него? Защо е един от най-предпочитаните деликатеси във фитнес средите на Запад? Въпреки,че има своите недостатъци, то определено има защо да бъде толкова ценено. Дали от предубеждение или от някакви други причини, ние пропускаме нещо много ценно и вкусно.

Нека видим някои полезни свойства:

  • Сравнително високо съдържание на протеин
  • Минимално количество въглехидрати ( при натуралното )
  • Съдържа полезни мазнини – мононенаситени
  • Богато съдържание на витамин Е
  • Богато съдържание на магнезий
  • Съдържа ниацин
  • Богато съдържание на витамин В6
  • Влияе благотворно върху нивата на тестостерона
  • Спомага за натрупването на мускулна маса
  • Добър източник на  полезни мазнини и калории по време на диета
  • Подпомага за превенция на сърдечно-съдовите заболявания

Фъстъченото масло, най-често може да се използва за по-малките междинни хранения. Ако сме на ниско въглехидратна диета, 2-3 супени лъжици на ден, ще допълнят дефицита ни от енергия. То ще задоволи глада ни за „сладко“ и диетата става по-приятна и поносима. Но тук маслото трябва да е натурално и без никаква добавена захар, така че четете етикета.Ако качваме килограми, същите 2-3 супени лъжици ще вдигнат калориите без да се налага да се тъпчем  и преяждаме.

Съдържание в 100 гр фъстъчено масло:

  • белтъчини – 28,9 гр
  • въглехидрати – 12,2 гр
  • мазнини – 48,6 гр
Всичко което трябва да знаем за Зеленият Чай

Зеленият чай от векове е известен със своите тонизиращи свойства. Неговата родина е Китай, въпреки че може да се срещне и на други места. Зеленият чай се прави от същото растения като черният, но без или със съвсем кратка ферментация...

прочети още
Хранене след Тренировка - Кога, Как и Защо!

Храненето след тренировка е едно от двете най-важни хранения през деня.То е толкова важно,че ако го пропуснем, сами си слагаме „прът в колелата“. След тренировъчното хранене е малко по-различно от всички други.Тук има някои изисквания,които трябва да спазваме ако не искаме да не правим компромис резултатите си.

прочети още
Коя е най-важната хранителна добавка!?

Всеки който тренира от 5 дена вече почва да се оглежда, кой, какво пие. Чува за добавки, протеини, креатин, бустери и ...т.н. Това струва толкова, онова толкова и настава едно объркване от къде да започнем.

прочети още
Всичко, което трябва да знаем за Гейнърите!

Какво представлява“гейнера“? Гейнера е добавка в, която за разлика от „обикновените“ протеини има сериозно количество въглехидрати. Защо въглехидрати ли? Защото за да качите килограми ви трябва енергия, защото когато сме в процес на качване въглехидратите са поне половината количество от приетата храна.

прочети още
Как да си направим Протеинова Мелба - Бързо и Лесно!

Вижте едно много вкусно предложение. В случай, че не сте на строга диета може да опитате тази рецепта. В същност дори и да сте на диета, една мелбата след тренировка стига няма да навреди. Стига разбира се да не излизате от определеното ниво на калории, които следвате!

прочети още
ВСИЧКО, което трябва да знае, за Гликемичният индекс на Въглехидратите!

Гликемичния индекс е създаден с цел да степенува храните,които приемаме с оглед на това до колко повишават кръвната ни захар. Както повечето знаем, високото ниво на кръвна захар е благоприятна среда за повишаване на хормона инсулин.

прочети още
Как да си изберем ПРОТЕИН

Протеина на прах е най-разпространената хранителна добавка и няма човек, който да се занимава с фитнес да не знае за какво става въпрос.

прочети още
Кога е най-ефективно да се приема протеина на прах?

За да се извлече максимума от един протеин и парите, които влагаме той трябва да се използва правилно! 

прочети още
Основни хранителни добавки ТОП 3 на Тренирай.БГ!

Основни Хранителни добавки за по-ефективи тренировки.Вижте Топ 3 на Тренирай.БГ!

прочети още
L-carnitine Кога, как и защо!

Л-карнитина е витаминоподобна аминокиселина, която има свойството да пренася мазнините в митохондриите. Попаднали един път в митохондриите, мазнините биват превръщани в биоенергия. Това на практика е „горенето на мазнини“. Така от своя страна Л-карнитина спомага за по-добрия мастен  енергообмен.

прочети още
Всичко, което трябва да знаем за Соевия протеин

Ако сте от хората, които нямат финансови проблеми и могат да водят живота на „културист“ – то това не ви засяга. Ако сте „по-обикновени“ и не може да дъвчите по 1 кг месо на ден то моля ви обърнете внимание и на СОЯТА....

прочети още
Кой е най-добрия протеин за Мускулна Маса

Първия протеин на прах появил се в света на бодибилдинга е бил млечния. Това е от „бавния“ тип! Старите билдери са го ползвали между храненията. В последствие се появява комбинацията от „млечно-яйчен“ протеин, който е бил най-доброто което може да се случи по това време.Дори само тези „първобитни“ протеинови добавки са били достатъчни за добри резултати.

прочети още
Креатин - Какво, Как и Защо!

Всичко, което трябва да знаем за Креатина! След протеина на прах, креатина е най-популярната добавка от двайсетина години насам. Нямам как да е иначе, тъй като това е суплемент доказно работещ. Днес на пазара има много форми на креатин, но аз ще се спра на креатин монохидрат, който е най-разпространен.

прочети още
Какво трябва да знаем за суроватъчния протеин?

Най-разпространения протеин на пазара, независимо от марките и фирмите, които го предлагат е суроватъчния концентрат. Това е така, поради най-доброто съотношение качество/цена. В 90% от случаите, когато става дума за суроватъчне протеин, то ние и хората около нас имат в предвид суроватъчния концентрат, така ще бъде и в тази статия.

прочети още